виберіть правильний варіант оформлення підпису й дати під документом

Виберіть правильний варіант оформлення підпису та дати під документом. а) підпис дата. б) підпис дата. в) дата підпис. г) дата підпис. ґ) дата підпис. д) підпис дата. Запам'ятаймо. Оформляють автобіографію від руки на чистому аркуші паперу, на лінованому або трафаретному бланку, коли влаштовуються на роботу чи поступають на навчання. Усі відомості про себе викладають у розповідній формі від першої особи в хронологічній послідовності (із зазначенням місяця й року) і таким чином, щоб можна було скласти уявлення про життєвий шлях, кваліфікацію та громадську діяльність автора. Розрізняють такі види автобіографій: — автобіографія-розповідь, яку складають в описові формі


5. Вимоги цих Правил щодо забезпечення збереженості, обліку і користування документами поширюються на архіви, що зберігають документи з паперовими носіями інформації. Архіви, що зберігають науково-технічні, аудіовізуальні, електронні документи та інформацію, що віднесена до державної таємниці, керуються цими Правилами в частині загальних для архівів норм щодо організації їх роботи, проведення експертизи цінності документів та оформлення її результатів. Умови роботи архівів, що зберігають науково-технічні, аудіовізуальні, електронні документи та інформацію, віднесену до державної таємниці, визн.


Реквізити — сукупність постійних елементів, з яких складаються документи. Сукупність реквізитів становить формуляр документів. До елементів документів (реквізитів) належать дата, підпис, адреса, заголовок та ін., а також текст. Реквізит службового документа — обов'язковий елемент, зафіксований в документі для його ідентифікації, організації обліку та надання йому юридичної сили.


Виберіть правильний варіант оформлення підпису та дати під документом: а). підпис дата. б). підпис. дата. в). дата підпис. г). дата. дата. Вправа № 14. Виберіть правильний варіант оформлення адреси: а) с. Хмільове Бродівського р-ну Львівської обл.; б) с. Хмільове Бродівського району, Львівської області


У стандарті викладено правила оформлення всіх реквізитів документа, і кожному з них визначено певне місце на аркуші паперу з урахуванням максимального набору знаків при його написанні. Під реквізитом документа розуміється інформація, зафіксована в службовому документі для його ідентифікування, організації обігу й (або) надання йому юридичної сили [33, с. 6]. В основу уніфікації у стандарті покладено принцип загальної моделі побудови документів. Такі графічні моделі або схеми побудови зразків документів називають "формулярами-зразками". Формуляр-зразок - це сукупність розташованих у певній послідовності реквізитів, притаманних усім видам даної системи документів.


2. Виберіть правильний варіант оформлення заяви: а) Ректорові в) Ректору. НУ “Львівська політехніка” НУ “Львівська політехніка”. 7. Виберіть правильне оформлення підпису й дати під документом: а) підпис дата. б) дата підпис. в) підпис дата. г) дата підпис. ґ) підпис дата. д) дата підпис. 8. Виберіть правильне оформлення підпису в документі: а)Завідувач кафедри фізики прізвище, ініціали підпис. б)Завідувач кафедри фізики ініціали, прізвище підпис.


3. Виберіть правильну послідовність оформлення підпису в документі. А. Директор видавництва; прізвище та ініціали; підпис. Б. Директор видавництва; підпис; прізвище та ініціали. В. Директор видавництва; ініціали та прізвище; підпис. Г.Директор видавництва; підпис; ініціали та прізвище. 4. Виберіть правильний початок автобіографії. А. Я, Боженко Ірина Василівна, народилась 12 вересня в 1993 році міста Києва. Виберіть правильний варіант оформлення особистих даних. А. Розведений. Маю доньку і батьків. Б. Одружений. Жінка – Вепряк Ольга Іванівна, 1980 р.н., вчитель. В. Не одружений. Батько – Перців Іван Петрович, 1965 р.н., сантехнік.


7. Виберіть правильний варіант оформлення підпису й дати під документом: а) підпис дата; б) дата. підпис; в) підпис. дата; г) дата підпис. 8. Друкована стандартна форма документа з реквізитами, що містять постійну інформацію, - це: а) бланк . в) з лівого боку у верхній частині сторінки. 13.Підпис у документі слід оформляти так: а) Директор училища прізвище, ініціали підпис; б) Директор училища підпис ініціали, прізвище


Загальні правила оформлення викладено в ДСТУ 4163. Цей стандарт поширюється на всі організаційно-розпорядчі документи. Крім того, його вимоги в частині оформлення реквізитів можна застосовувати до всіх класів уніфікованих систем документації. Користуючись нормами зазначеного ДСТУ, а також іншими нормативними актами, розглянемо основні правила складання та оформлення документів. 2.1. Реквізити документів: основні правила розміщення. Почнемо з визначення.


11. Підписування документа. Підпис укладача чи відповідальної особи переноситься на іншу сторінку лише за умови наявності на ній не менше двох рядків тексту. У розшифруванні підпису другий ініціал (по батькові) може не вказуватися; саме розшифрування розміщується на рівні останнього рядка назви посади. Підпис ставиться під текстом документа після 2—3 пропущених рядків, починаючи від лівого поля. Якщо в попередніх реквізитах документа вказувалося прізвище, ім’я, по батькові особи, яка написала документ (заяву, автобіографію тощо), цей документ може підписуватися нею без розшифрування підпису: 2.


21. Виберіть правильний варіант оформлення підпису та дати під документом: а) підпис дата. б) підпис дата. в) дата підпис. г) дата підпис. ґ) дата підпис. д) підпис дата. 22. Виберіть правильний варіант оформлення адреси: а) с. Хмільове Бродівського р-ну Львівської обл. 24. Виберіть правильний варіант оформлення характеристики: Характеристика на Петренка Івана Федоровича. Характеристика Петренка І.Ф. Характеристика Петренка Івана Федоровича. Характеристика на Петренка І.Ф. 25. Виберіть правильний варіант оформлення: а) у 1980–90 р.р.; б) у 1980–90 р-х; в) у 1980–90 рр.; г) у 1980–90 р. 26. Виберіть правильний варіант оформлення: а) 1995–96 навчальний рік; б) 1995–1996 навчальний рік


1. Виберіть правильну послідовність оформлення підпису в документі. )Директор видавництва; прізвище та ініціали; підпис. )Директор видавництва; підпис; прізвище та ініціали. )Директор видавництва; ініціали та прізвище; підпис. @)Директор видавництва; підпис; ініціали та прізвище. 2. Виберіть правильний початок автобіографії. )Я, Боженко Ірина Василівна, народилась 12 вересня в 1993 році міста Києва. @)Я, Боженко Ірина Василівна, народилася 12 вересня 1993 року в м. Києві. )Я, Ірина Василівна Боженко, народилася 12 вересня в 1993 році в м. Києві. 4. Виберіть правильний варіант оформлення особистих даних. )Розведений. Маю доньку і батьків.


Виберіть правильний варіант оформлення адреси в ділових паперах. Виберіть правильний варіант оформлення відомостей про навчання в коледжі. А.+Був неодноразовим призером олімпіад з фізики, математики та хімії. * Б. За час навчання мав одні позитивні відгуки від викладачів, тому отримав грамоту. В. На протязі 2002-2004 рр. вчився в СЗШ м. Червоноград №2. Г.Під час навчання приймав активну участь у громадянському житті школи. Виберіть правильний варіант оформлення особистих даних. А. Розведений. Маю доньку і батьків. 12. Документ, щописьмовопідтверджуєпередавання й отриманнядокументів, товарів, грошей, матеріальнихцінностей, – це: А. Доручення. Б. Наказ.


23. Виберіть правильний варіант слововживання: а) Зачислити Козлову Катерину Володимирівну на посаду фармацевта.. б) призначити Козлову Катерину Володимирівну на посаду фармацевта. в) Прийняти Козлову Катерину Володимирівну на посаду фармацевта.. 24. Особовий листок з обліку кадрів заповнюється: а) під час звільнення працівника . 48. Реквізити особистого доручення: а) штамп, номер, дата, назва виду документа, текст, зразок підпису особи, якій видано доручення. Підпис керівника установи, печатка; б) назва документа, текст, дата, підпис особи, яка склала доручення, завірення підпису; в) назва документа, тематичний заголовок, основна частина. 49. Обов’язковою умовою правомірності особистого доручення є


1. При затвердженні документа посадовою особою гриф затвердження документа повинен складатися зі слова ЗАТВЕРДЖУЮ (без лапок), назви посади особи, що затверджує документ, його підпису, ініціалів, прізвища та дати затвердження, наприклад: ЗАТВЕРДЖУЮ. Генеральний директор (назва установи). Особистий підпис. І. В. Іванов 12.07.2014. При затвердженні документа кількома посадовими особами їх підписи розташовують на одному рівні. 2. При затвердженні документа.


Оформлення документа. Складений документ мусить бути належним чином оформлений. Він повинен мати обов’язкові реквізити і сталий порядок їх розміщення . Під час підготовки та оформлення документа склад обов’язкових реквізитів може бути доповнено іншими реквізитами, якщо цього потребує призначення документа або його обробка. Дати підписання і затвердження документа, а також ті, що є в тексті, повинні оформлятися цифровим способом. Елементи дати наводяться арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Наприклад: 23 травня 2007 року слід писати: 23.05.2007.


Дайте вірне визначення поняттю «документ». -Дані про оточуюче середовище, що сприймаються людиною чи технічним пристроєм. +Матеріальний об'єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для передачі її у часі і просторі. -Схема побудови комплексу документів. -Папір формату А4 з нанесеною на ньому постійною інформацією і місцем для змінної. Виберіть з переліку важливий елемент документу, який є обов'язковим для будь-яких документів, виконуваних на аркуші формату А4, текст яких перевищує 10 рядків. -Резолюція. +3аголовок до тексту. Можна використовувати такі варіанти розташованості реквізитів бланків службових документів. -кутовий, поздовжній, центрований. +кутовий прапоровий.


Культурна – документ є засобом закріплення та передавання культурних традицій, що найкраще простежується на великих комплексах документів (науково-технічної сфери), де знаходить відображення рівень наукового, технічного й культурного розвитку суспільства. До специфічних функцій документа належать: Управлінська – документ є інструментом управління; ця функція притаманна низці управлінських документів (плановим, звітним, організаційно-розпорядчим та ін.), які спеціально створюються для реалізації завдань управління.


Формуляр-зразок організаційно-розпорядчих документів. Реквізити документів та їх оформлення. Вимоги до тексту документів. Дата - документ датується днем його підписання або затвердження. На бланках дату підписання документа ставлять у лівій верхній частині разом із індексом на спеціально відведеному для цього місці. Якщо документ складений не на бланку, то дату ставлять під текстом зліва. Вона записується словесно-цифровим способом (24 серпня 1996 р.) або цифровим - трьома парами арабських цифр у такій послідовності: день, місяць, рік - 17.06. 96 (тобто 17 червня 1996 року).


6. Дата. 7. Підпис. Примітки до оформлення реквізитів. Рукописний варіант неприпустимий. Для кожного нового місця праці бажано складати окреме резюме, правильно розставляючи акценти саме на тих навичках і знаннях, які потрібні для цієї пропозиції. Характеристика - це документ, в якому в офіційній формі висловлено громадську думку про працівника як члена колективу, дано оцінку його ділових та моральних якостей. Характеристику складають на вимогу самого працівника або на письмовий запит іншої установи. Лаконічна повнота титулів і звань, витонченість ліній, гармонічні пропорції, правильний підбір шрифту - усе це робить візитну картку привабливою і водночас природною.


Тут ви можете підписати документ за допомогою електронного підпису. Зверніть увагу, що зміст вашого документа нікуди не передається. Він залишається у браузері, тому конфіденційність не може бути порушена. 2. Перетягніть у браузер або виберіть на своєму носії файл з підписом у форматі .p7s. Натисніть кнопку «Перевірити». 3. Портал видасть інформацію про накладені підписи. Дата накладання електронного підпису на договір не завжди є датою набуття ним чинності. Відповідно до законодавства договір набуває чинності з моменту його укладення. Тобто договір може бути підписаний і після укладення. Якщо ви плануєте підписати договір вже після його укладення, рекомендуємо зазначати це.


Підпис – обов'язковий реквізит, який би посвідчення документи й що надає йому юридичної чинності. Підпис на документі проставляє обличчя, наділеною відповідної компетенцією. Подписывается, зазвичай, перший примірник, виготовлений на бланку. До складу підписи входять: найменування посади особи, підписує документ, особиста підпис і розшифровка підписи (ініціали та прізвище) без лапок і скобок: Генеральний директор підпис Р.Л. Ломакин. У вузах, наукових установ культури та т.д. на посадах вказуються учений ступінь, звання. Зовнішнє узгодження оформляється грифом узгодження. Існує дві варіанта оформлення грифа узгодження: СОГЛАСОВАНО СОГЛАСОВАНО. Голова Лист Президії РАН.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

алина никитина слив 2ch

дмитрий тейтельбаум биография

екатерина скворцова повар биография сколько лет